Upp på Enebacken.blogg.se

inredning inredning inredning och lite annat

#arbetshörna...snart klar!!

Kategori: Allmänt

Hej.

Idag lovas det sol och 18 grader varmt. Det är bara för att jag bar bort sommarkläder igår🙂.

Tänkte skriva om min #arbetshörna idag. Vi bor i ett litet hus som bara har de nödvändigaste rummen. Inget slott med 50 rum tyvärr så ibland får man använda fantasin. 

Hade lite olika tankar kring denna , tänkte först att köksö och matbord skulle byta plats men det blir inte bra och sen tänkte jag att jag möblerar och vänder på vardagsrummet fast det blir inte heller bra🤔.Så kom jag på att jag kan ta en del av vardagsrummet och göra en vägg där som blev ett draperi, för att dela av.Man kan inte få allt😉

Så här såg det ut innan cirkusen började!!

Tog in några köksskåp från förrådet och flyttade och funderade. Behövde ju någonstans att låta pågående projekt få ligga framme. Snurrade på skåpen hit och dit. 

Flyttade väggskåpet Bestå och rymde de 2 köksskåpen bredvid. Lade dit en överbliven bänkskiva . Hade fler täckskivor över som jag lade på skåpet.

Men behövde en större yta att sitta vid. 

På Ikeas fynd hörna fanns skrivbordskivan för 99 kr och benen kostar 60/st.

Glömde köpa papperskorg så nu måste dit igen😆😀. Har invigt min arbethörna och den funkar bra!!

Just nu är det drömkök som ska moodboardas och skickas in för bedömning. 

Nu väntar en dag på Kommunal!!

Vi ses igen!!

Åsa

Kommentera inlägget här: