Upp på Enebacken.blogg.se

inredning inredning inredning och lite annat

Grönt är skönt !!

Kategori: Allmänt

Godmorgon!!

Denna morgon startade innan det ens var natt  tror jag. Sover inte så mycket men det  ordnar sig. 
Får ju bara mer tid till att fundera på hösten som jag tycker är den roligaste tiden att inreda och att handla kläder.

Denna höst är det mycket grönt, en färg som jag fastnade för redan förra hösten så några saker finns redan i förrådet och som skall komma fram igen.

Bland annat mörkgröna sammetsgardiner till vardagsrummet, pläd och kuddar finns också men lite kompletteringar behövs. 

Vi har ju mest svart, vitt och grått här hemma så det går lätt att ta in någon accentfärg.

Så här tänker jag mig hösten.

Med lite inslag av mässing. Letar höga snygga ljusstakar som inte kostar så mycket. Hm Home har ett par snygga, ska kolla på dem.

Hela sommaren har det varit rosa på flera ställen i huset men snart får det flytta på sig för den sköna gröna!!

Sen måste jag tipsa om den här snygga tillbringaren som finns i klarglas och grått. 

Ni hittar den på rusta för 149 kr. 
Så fin tycker jag.

Nu skiner solen och det ska visst bli jättefint väder.

Själv får jag hålla mig inne eller i skuggan för Doxyferm och sol går inte ihop.
Tur man inte var på väg till utlandet då☉☉.

Ha en bra dag!!


Åsa 

Kommentera inlägget här: