Upp på Enebacken.blogg.se

inredning inredning inredning och lite annat

I dag startar det!!!

Kategori: Allmänt

Så kom meddelandet jag väntat på !!

Idag startar min inredningskurs/utbildning.
Den är på halvfart dvs 20 timmar i veckan.
Undrar hur jag tänkte där.....hur ska tiden räcka till. Å andra sidan tänker jag inredning och gör om 24 timmar om dygnet så det löser sig.

Har bara kollat på sidan och gjort ett test så än vet jag inte vad det är för uppgift som väntar!! Fick beskriva mina tankar och vad jag har för plan med denna utbildning.
Jag gör helt gör min egen skull. Leder den sen till något annat så ser jag väl det.
Känns väldigt roligt och spännande i iallafall.

Imorgon är jag ledig och då börjar jag dagen med att besöka frissa och sedan ska jag bygga skåp i köket!!

Det kommer att bli lite bök men hoppas att det blir bra!! 
Några skåp ska bort och ett nytt ska in.
Det har jag skrivit om tidigare!!

Förresten i måndags byggde jag ihop en Pax garderob och det var nära att den var för hög. 
Tur att det gick och snygg är den.

Dags att fortsätta jobba.

Vi ses i morgon!!


Åsa 

Kommentera inlägget här: