Upp på Enebacken.blogg.se

inredning inredning inredning och lite annat

Lampor i vårt hem

Kategori: Allmänt

Vissa saker har jag riktigt dille på och det är lampor och mattor och köksstolar. Det är något som jag kan byta ut, köpa nytt, flytta runt hur mycket som helst!

Just nu tänkte jag visa några av våra lampor.
I vardagsrummet hänger en Eos storlek L över bordet och bredvid tv:n står en Kartell Bourgie.  Fjäderlampan är en modell som passar lika bra i ett sovrum.

I tjejernas rum finns lampor från Ikea och Ellos.


I sovrummet har vi lampor från Clas Ohlsson.  Det går att hitta snygga lampor på de mest oväntade ställen🙂.


Det ställe där jag bytt mest lampor är över köksbordet!! Där har det nog hängt hur många varianter som helst😂😂.

Här är några:

Som ni ser så här även matbordet form, färg och utseende också växlat.

Måste nog säga att de rostfria är snyggast!! Undrar varför jag sålde dem 😂😂😂Tur det finns nya på IKEA.

Det här är inte alla för den som sitter ovanför köksbordet just nu är så himla svår att fota och få  bra. Får visa den sen när en dimmer är monterad. 


Det var allt för denna gång!

Vi ses!!

Åsa 

Kommentera inlägget här: