Upp på Enebacken.blogg.se

inredning inredning inredning och lite annat

När man har lite att göra....

Kategori: Allmänt

Hejsan!!


Känner att snart är jag på gång igen. Fast det tar nog några dagar till men som sagt snart så!!

När var jag ensam hemma och fick lite tråkigt så då började jag kolla i skåpen.
Har inte mycket porslin, finserviser och sånt utan det mesta används till vardags.
Fast några snygga gråblå Swedish Grace finns så jag tog fram dem och kollade.
Jättesnygga och perfekt att önska sig i julklapp eller så.

Dukade lite och blandade i Ostindia och Floris.

Kom just på att om man vill duka extra snyggt så kan man ju köpa guldfärgade bestick. De är ifrån Ikea.

Har fått en idé om att sätta upp ett annat skåp vid matplatsen. Det kräver lite fix och trix så vi får se hur det går med den saken .

Det är bra att genom att byta luckor så kan man lätt ändra stil och utseende.

Sånt här skåp vill jag ha nuu!! Så häftigt.


Vi ses!!

Åsa.

Kommentera inlägget här: