Upp på Enebacken.blogg.se

inredning inredning inredning och lite annat

Så var det gjort för den här gången!

Kategori: Allmänt

Hej hopp.

Så har sista semesterdagen kommit!!
Det känns som vanligt lite tråkigt. Det går ju jättebra att vara ledig eller hur??


Tidigare i sommar köpte jag några hyllor från IKEA.  De heter Vittsjö och finns i vitt och brun/svart.  Den hyllan har blivit väldigt poppis ! Man  kan ju lätt ändra i den. Flytta saker hit och it.  Sådant gillar jag.

Här har jag spegel och en gul klocka som syns ! Den fina mattan under köksbordet köpte jag på Dollarstore i våras. Passar bra i vårt svartvita hem!!

Här provade jag med en tavla och en hög grön vas. Har snöat in på grönt så lite sånt blir det när hösten kommer.

Tavla  och lite naturfärg och svart. 

Ja det går att variera hur mycket som helst. Passar ju bra att flytta om när man ändå måste dammtorka glashyllorna.
Måste nämna snygglampan också. Den är så fin, lyser lite för starkt så en dimmer behövs.

Ha en trevlig fredag!!


Åsa 

Kommentera inlägget här: