Upp på Enebacken.blogg.se

inredning inredning inredning och lite annat

Köksbord och jakten på det perfekta!

Kategori: Allmänt

Hej i regnet.

Funderade på vad jag skulle skriva om ikväll . Satt och kollade bilder och då kom jag på att jag kan skriva om alla köksbord vi haft här på Enebacken och vilket köksbord jag vill ha ....

Ett syrabetsat bord som blev svart och sedan byttes det ut mot ett liknande för att sedan bytas till ett runt supertungt bord från Flarkens snickeri. 

Efter det byggde vi ett jättestort tillsammans med barbord.



Så hade vi ett tag innan det blev ett vitt bord med iläggsskivor Ikea.

Nu vill jag har ett elipseformat som går att göra jättestort , typ 3 meter vid behov.




Bilden tillhör Sandblomman_interiör på Insta. Visst är det hur snyggt som helst!!

Jag har hittat ett till jättebra pris på Trademax. Det finns alltså bara några klick bort!!

Det var kvällens funderingar!!


Vi hörs snart igen!

Åsa 

Kommentera inlägget här: